Uw management systeem dient in een handboek te zijn beschreven. De vorm waarin dit gebeurt bepaalt in grote mate het draagvlak binnen de onderneming. Steeds meer organisaties kiezen voor het digitaliseren van informatie en hebben daarom de voorkeur aan een digitaal handboek.  Onze adviseurs zetten uw management systeem eenvoudig in een digitaal handboek op uw eigen netwerk. Vanuit uw browser (Internet Explorer, Firefox etc.) krijgen alle medewerkers leestoegang tot dit digitale handboek. 

Voordelen van het digitale handboek boven de ouderwetse ordner zijn: 

  • De toegankelijkheid van het digitale handboek is veel groter
  • Iedereen kan continu beschikken over relevante (bedrijfs-)informatie
  • Het beheer van het digitale handboek is eenvoudiger
  • Het digitale handboek is overzichtelijker waardoor het vinden van de juiste procedures en instructies voor iedereen eenvoudiger is 
  • Handige functionaliteiten zoals: index, begrippenlijst en zoekmachinefunctie

Download onze flyer digitaal handboek >>